Godmorgon!

Just nu sitter jag i biblan och väntar på mina gruppmedlemmar... förshoppningsvis kommer vi att göra det sista på arbetet idag, i alla fall det sista som vi måste göra tillsammans.

Jag blir så förundrad över irländarnas matkultur.. det kom precis en irländsk tjej och satte sig mitt emot mig, och det första hon gör kl 10:04 på morgonen är att plocka upp en påse popcorn ur väskan och lägger bredvid datorn. Detta är lite underligt tycker jag allt, och det är något som nästan alla gör. Är någon irländare sugen på nåt mellanmål eller snack köper de oftast inte en chokladbit eller nåt annat som är lätt att äta, nä dom köper en påse chips eller popcorn!

Nu öppnade hon påsen så nu lutkar det biosalong här i biblan på morgonkvisten.. =)

Ha en bra dag!
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0