då var det snart dags..

Snart dags att ge sig av! Jag har så höga förväntningar på denna hösten som jag ska tillbringa på Irland..
Tänkte att det kanske var dags att göra som resten av världen och skaffa sig en blogg för att kunna berätta om min hösttermin och om den lever upp till mina förväntingar. På lördag bär det av, först ett par dagar i Dublin innan det blir en resa söderut till Waterford som är mitt hem den kommande tiden.

Det är så mycket jag vill göra och så många jag vill hinna träffa innan jag ska åka. Sommaren har gått så fort så jag knappt hunnit med och nu är det helt plötsligt bara en vecka kvar. Nervositeten växer men och spänningen!
Följ gärna min resa och mina upplevelser här i bloggen!

/Sanna

Kommentarer
Postat av: ebba

jag kommer följa dig sanna! =)

2010-08-20 @ 15:57:33
URL: http://ebbabythe40thparallel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0