ÄTLIGEN FREDAG!

Denna veckan har nog varit den längsta någonsin.. men nu är den snart äntligen slut!!! Alla arbeten och inlämningar är färdiga och klockan två i eftermiddag hämtar vi upp bilen och sedan bär det av på äventyr!

Först åker vi till Galway och efter att ha sett bilder därifrån längtar jag verkligen dit!! Där ska vi bo tills på måndag och sedan åker jag och två till tillbaka till Waterford för ett par dagar och sedan åker jag till Dublin och träffar pappa!! wohoo!

Får se om jag lägger upp bilder efter helgen när jag kommer tillbaka hem. Hoppas på lika fint väder som vi haft hitills så det blir fina bilder=)

Trevlig helg allihop!
/Sanna

Kommentarer
Postat av: Lina Eskilsson

Galway ser jättemysigt ut, ha en underbar helg! kram

2010-10-22 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0