solig söndag

Söndag igen.. söndagar har blivit pluggdagar här. Varje söndag har jag alltid massor med tråkiga saker att göra, idag är det massa arbeten som ska göras och så ska jag öva på en presentation som jag ska hålla på fredag. Ska prata 10 minuter om Sverige på sommaren.. hoppas att dom andra tycker det är intressant att lyssna på. har försökt att hitta alla dom mest intressanta delarna..=)

Helgen har varit ganska lugn. Vi var på bio i fredags kväll och kollade på en film som heter RED. Den var ganska bra.. inte riktigt min typ av film men helt okej ändå. Igår var vi på en liten resa som skolan ordnade, i Limerick. Det var lite så där det med..=) Vi fick bara en timme på oss i Limerick och då var vi tvugna att äta, sedan åkte bussen hem igen. Anledningen till detta var att vi stannade vid ett slott och en liten by på vägen och detta drog ut alldeles för länge på tiden så vi hade ingen tid kvar sen när vi väl kom fram dit vi skulle. Slottet var väldigt fint med det var inte så himla speciellt att gå runt där och i den lilla gammeldags byn..när vi kom hem igen så gick jag o elin o kathi och köpte glass och hade en mysig filmkväll här hemma i lägenheten!

Inatt var en av de första nätterna när vi har haft minusgrader! Det var fortfarande frost och minus vid halv nio när jag gav mig ut på en promenad! det var så fint!
Ha en härlig söndag!
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0