Lägenheten!

Så här ser huset där jag bor ut utifrån! Det är det hus som är längst till vänster på bilden som vår lägenhet ligger i.


Tänkte lägga upp lite bilder på mitt rum och köket så ni får se hur det ser ut. Nu när jag har gjort i ordning på rummet litegrann=)




mitt lilla rum med säng och skrivbord. Det finns ju självklart en garderob också, men det kändes inte nödvändigt att fota den=)




Ena hörnet av mitt badrum...



... andra hörnet av badrummet


Köket som vi är tre stycken och delar på. (Vet dock fortfarande inte vem den tredje är)



"TV-hörna" Plats för exakt tre personer!

Så här har jag det!

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Jenny Pelkonen

Det var ju jätte fräscht!!! Ser ut som i sverige, å jag ser att innetofflorna står redo vid sängen. Kram kram!

2010-08-29 @ 15:41:44
Postat av: mamsen

Gumman,, det ser ju fint ut,du kommer att trivas där när du kommer igång, kram kram!

2010-08-29 @ 19:47:45
Postat av: noodi

gumman så fint du bor, o vilket sött sanna-badrum du har:)

2010-09-08 @ 15:00:50
Postat av: Helle

Hej Sanna :-)

Så fint och fräscht det ser ut i lägenheten! Mysigt! Ser ju inte ut som om ni har behövt sanera efter någon annans gamla snusk... bluäärk Och badrummet blev ju riktigt mysigt efter lite "Sannastyling".

Kramar i massor

2010-09-12 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0