Länge sen..

Nu var det visst länge sen jag gav en liten uppdatering.. Här händer inte så mycket för tillfället. Mest skola och sen när man väl är hemma så är det kväll! Det är långa dagar i skolan, vi slutar inte fören 17.15 och sen är det ca 20 minuters promenad hem. Och jag saknar riktig mat så himla mycket nu! Här är verkligen ingen god mat! Och så saknar jag gott kranvatten! När man spolat vatten i kranen här luktar det badhus, så mycket klor är det i dricksvattnet!

I helgen hade jag och elin en välbehövlig vilohelg! Några av de andra åkte iväg till lite olika ställen, men vi båda kände oss helt slut så vi stannade hemma och bara slappade. Shoppade lite på lördagen och sen var vi ute på kvällen och söndagen blev lite slappdag och lite pluggdag.. Får bli en liten utflykt nu till helgen istället.

Vi har bokat biljetter till London oxå! Den 4-7 december=) Vi är minst sju som ska åka dit, det ska bli så kul! Vi ska gå på bio o se den nya Harry Potter filmen, det är det enda som är bestämt för vår lilla trip, sen får vi se vad alla vill göra och vad vi bestämmer!

Tyvär kan jag inte lägga upp några bilder från helgen för internet här hemma är riktigt segt på kvällarna för det är så många som använder der samtidigt.. Ska se om jag hinner göra det imon innan skolan.

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Jenny Pelkonen

Hej! Va skönt att höra att du har det bra!!!! Hoppas att du inte längtar hem allt för mkt ;) Kram Kram

2010-10-07 @ 13:22:53
Postat av: jannie

Sanna, planering! Jag och Slewen lämnar ju London en dag innan du anländer.

2010-10-18 @ 09:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0