"Våren" är tillbaka!

Jaha.. då var det återigen som vår här på irland. snön och isen har försvunnit och det är 7 grader varmt dygnet runt. Det finns till och med vårtecken här nu. När två av våra tyska vänner var ute och joggade såg dom knoppar på träden!? det är ju helkonstigt.. årstiderna är inte riktigt som dom ska här=)

Igår började jag provpacka för att se så att jag ska få hem allt eller om jag skulle behöva skicka hem lite saker. Jag tror att jag ska klara mig. har till och med köpt till en extra väska så jag hoppas att det ska gå. men jag har ju faktiskt varit här i fyra månader, det klart att man samlar på sig en del saker..!

Nu på morgonen har vi sagt hejdå till vår rumskompis som åkte hemåt idag. Det var jättesorgligt! Det funkade inte så jättebra att bo ihop i början men nu den senaste tiden har vi tre haft så mycket kul tillsammans och det har funkat så bra så det var jättetråkigt nu när hon åkte!
Jag ser jättemycket fram emot att åka hem, men det kommer ju självklart bli jobbigt att säga hejdå till alla underbara nya vänner man har fått här som man inte vet om man nånsin kommer att träffa igen! usch jag hatar avsked!

/Sanna

Kommentarer
Postat av: mamma

Men du förstår väl att vi längtar efter dej här hemma!!

välkommen hem//kram

2010-12-13 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0